Kto czyli kadra

Dyrektor szkoły

Marlena Rynowiecka

Od początku mojej pracy zawodowej związana jestem ze szkolnictwem niepublicznym. 20 lat doświadczenia w prowadzeniu szkół społecznych, obserwacja naszych uczniów, śledzenie losów absolwentów oraz profesjonalna, ciagle doskonaląca się kadra daje mi dziś odwagę do tworzenia wspólnie z nauczycielami i uczniami nowej szkoły na mapie Poznania.

Swoją pracę zaczynałam jako nauczyciel matematyki, fizyki i informatyki w Społecznej Czwórce i Dębince, gdzie później przez 10 lat byłam dyrektorem. 

 

Ważnym doświadczeniem była moja “pozytywna przerwa” w edukacji i 5 letnia praca w biznesie, w dużej grupie budowlanej. Miałam okazję wspierać znaczące inwestycje, pracowałam w obszarach wsparcia IT i PR. To dało mi nieco inne spojrzenie na to, co dzieje się w szkole. To wtedy powstała myśl, że szkoła mogłaby stworzyć możliwości  obserwacji świata zewnętrznego i doświadczania.

Powrót do edukacji w roku 2012, do Społecznej Czwórki pozwolił wykorzystać te doświadczenia. Istniejąca już jakość szkoły i rozwijająca się kadry pozwoliły nam osiągnąć dzisiejszą opinię i poziom. Spojrzeliśmy na szkołę w jeszcze inny sposób, zależało nam na budowaniu jakości szkoły, ale i poczucia wartości każdego ucznia, każdego nauczyciela. Odkrywanie talentów, dostrzeganie małych i dużych sukcesów oraz odpowiedzialność, ciągły rozwój to priorytety naszej pracy.

Wizyty w szkołach w Londynie i w Helsinkach, szkolenia nauczycieli w Wielkiej Brytanii i Finlandii dają nam możliwość szerszego patrzenia na edukację. Podróże uczniów i nauczycieli wpisały się na stałe w kalendarz szkoły, co z pewnością będziemy kontynuować na poziomie Liceum.

Z wykształcenia jestem matematykiem i informatykiem ukończyłam Uniwersyt A.Mickiewicza w Poznaniu,  później Zarządzanie Przedsiębiorstwami na Uniwersytecie Ekonomicznym i  Psychologię Społeczną na WSNHiD.

Prywatnie: mam dorosłego syna, dwójkę wnuków oraz dwie pasje: psychologię, a dokładnie Analizę Transakcyjną i ciągle jeszcze tańczę tango argentyńskie.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Dyrektor szkoły

Marlena Rynowiecka

Od początku mojej pracy zawodowej związana jestem ze szkolnictwem niepublicznym. 20 lat doświadczenia w prowadzeniu szkół społecznych, obserwacja naszych uczniów, śledzenie losów absolwentów oraz profesjonalna, ciagle doskonaląca się kadra daje mi dziś odwagę do tworzenia wspólnie z nauczycielami i uczniami nowej szkoły na mapie Poznania.

Swoją pracę zaczynałam jako nauczyciel matematyki, fizyki i informatyki w Społecznej Czwórce i Dębince, gdzie później przez 10 lat byłam dyrektorem. 

Ważnym doświadczeniem była moja “pozytywna przerwa” w edukacji i 5 letnia praca w biznesie, w dużej grupie budowlanej. Miałam okazję wspierać znaczące inwestycje, pracowałam w obszarach wsparcia IT i PR. To dało mi nieco inne spojrzenie na to, co dzieje się w szkole. To wtedy powstała myśl, że szkoła mogłaby stworzyć możliwości  obserwacji świata zewnętrznego i doświadczania.

Powrót do edukacji w roku 2012, do Społecznej Czwórki pozwolił wykorzystać te doświadczenia. Istniejąca już jakość szkoły i rozwijająca się kadry pozwoliły nam osiągnąć dzisiejszą opinię i poziom. Spojrzeliśmy na szkołę w jeszcze inny sposób, zależało nam na budowaniu jakości szkoły, ale i poczucia wartości każdego ucznia, każdego nauczyciela. Odkrywanie talentów, dostrzeganie małych i dużych sukcesów oraz odpowiedzialność, ciągły rozwój to priorytety naszej pracy.

Wizyty w szkołach w Londynie i w Helsinkach, szkolenia nauczycieli w Wielkiej Brytanii i Finlandii dają nam możliwość szerszego patrzenia na edukację. Podróże uczniów i nauczycieli wpisały się na stałe w kalendarz szkoły, co z pewnością będziemy kontynuować na poziomie Liceum.

Z wykształcenia jestem matematykiem i informatykiem ukończyłam Uniwersyt A.Mickiewicza w Poznaniu,  później Zarządzanie Przedsiębiorstwami na Uniwersytecie Ekonomicznym i  Psychologię Społeczną na WSNHiD.

Prywatnie: mam dorosłego syna, dwójkę wnuków oraz dwie pasje: psychologię, a dokładnie Analizę Transakcyjną i ciągle jeszcze tańczę tango argentyńskie.

Ważnym doświadczeniem była moja “pozytywna przerwa” w edukacji i 5 letnia praca w biznesie, w dużej grupie budowlanej. Miałam okazję wspierać znaczące inwestycje, pracowałam w obszarach wsparcia IT i PR. To dało mi nieco inne spojrzenie na to, co dzieje się w szkole. To wtedy powstała myśl, że szkoła mogłaby stworzyć możliwości  obserwacji świata zewnętrznego i doświadczania.

Powrót do edukacji w roku 2012, do Społecznej Czwórki pozwolił wykorzystać te doświadczenia. Istniejąca już jakość szkoły i rozwijająca się kadry pozwoliły nam osiągnąć dzisiejszą opinię i poziom. Spojrzeliśmy na szkołę w jeszcze inny sposób, zależało nam na budowaniu jakości szkoły, ale i poczucia wartości każdego ucznia, każdego nauczyciela. Odkrywanie talentów, dostrzeganie małych i dużych sukcesów oraz odpowiedzialność, ciągły rozwój to priorytety naszej pracy.

Wizyty w szkołach w Londynie i w Helsinkach, szkolenia nauczycieli w Wielkiej Brytanii i Finlandii dają nam możliwość szerszego patrzenia na edukację. Podróże uczniów i nauczycieli wpisały się na stałe w kalendarz szkoły, co z pewnością będziemy kontynuować na poziomie Liceum.

Z wykształcenia jestem matematykiem i informatykiem ukończyłam Uniwersyt A.Mickiewicza w Poznaniu,  później Zarządzanie Przedsiębiorstwami na Uniwersytecie Ekonomicznym i  Psychologię Społeczną na WSNHiD.

Prywatnie: mam dorosłego syna, dwójkę wnuków oraz dwie pasje: psychologię, a dokładnie Analizę Transakcyjną i ciągle jeszcze tańczę tango argentyńskie.